2010-01-19

Velkomen til den slemme mammabloggen. Eigentleg er eg korkje slem eller mamma, men eg blir mamma om nokre veker, og det er nok nokre som vil oppfatte ein del av meiningane mine rundt det å bli og vere mamma som litt slemme, eller iallfall kjetterske. Dei om det.

Her er planen å skrive litt om dei slemme mamma-tankane mine, om foreldrepermisjon og foreldrepengar, fruste litt om NAV (eventuelt skryte av dei viss dei fortener det!), og generelt vrenge hovdet mitt litt.

Debatt er eg for, men sidan dette er min blogg og ikkje nettavisenes debattsider, forbeheld eg meg retten til å moderere slik eg vil. Det betyr at viss du ikkje gidd spa opp eit minimum av argumentasjon så får du ikkje publisert kommentaren din her. Synd for deg, gå og leik ein annan stad.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar