2010-01-20

Moderering

Kommentarane på denne bloggen er moderert, dvs at eg godkjenner dei før dei publiserast. Som regel går dette kjapt - minutt snarare enn timar.

Viss nokon som kjenner Blogspot kan forklare meg kordan eg kan moderere kun brukarar som ikkje er innlogga nokon plass  så slår eg gjerne av moderering for desse. Det er fleire autentiseringsmekanismar som kan brukast, men eg kunne tenke meg at alle får lov å kommentere utan  å måtte registrere seg. Dog vil eg gjerne manuelt godkjenne dei som ikkje er registrert nokon stad. Dei einaste alternativa eg finn er moderering av alle eller ingen kommentarar, eller på innlegg som er eldre enn n dagar.

3 kommentarer:

  1. Jeg kan fortelle deg hvordan , men du vil ikke like løsningen... ;)

    Wordpress har den fuksjonaliteten at du kan moderere første kommentar fra en en ny "kommentator" hos deg. Derretter er vedkommende "godkjent" inntil du bestemmer noe annet.

    Blogspot kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med.

    PST - akkurat denne kommenteringsboksen du har valgt er veldig krøkkete i sammenheng med capcha (eller hva det nå heter) når man kommer som wordpressbruker - fordi den ALLTID feiler på første autentisering (og ofte andre også).

    Man får meldingen:
    Kan ikke behandle forespørselen. Prøv igjen.

    SvarSlett
  2. Gnøkk, sjølvsagt klarte eg som vanleg ikkje velge ein veldig *enkel* blogg :-P Har livejournal frå før, og der er det enno færre mogleikar til å styre sånt, så eg syntes blogspot var veldig bra inntil no. Men trur ikkje det blir Wordpress riktig enno nei.

    Captcha-problema veit eg ikkje om eg kan gjere noko med, men kanskje det er ein plugin eg kan bruke i staden. Trur eg venter til eg er litt meir vand med blogspot, dog.

    SvarSlett
  3. Har ombestemt meg. No er det ingen moderering. Men eg forbeheld meg framleis retten til å slette kommentarar som går over stokk og stein, og til å slå på att moderering og evt òg kreve ein form for innlogging.

    Dårleg captcha får de leve med litt til...

    SvarSlett