2010-04-19

Dette er keisamt.

Då eg gjekk ut i permisjon, sa eg stadig vekk at eg kjeda meg. Det var frykteleg keisamt å vere heime heile dagen, huset var veldig reint og det er framleis kaker i frysaren.

No har eg vore heime med Ada i fire veker, to av dei aleine utan Mannen. Konklusjonen etter dette er at det er keisamt. Travelt, men keisamt.

Eg fekk iallfall ikkje barn fordi spebarn er så moro. Hadde eg syntes det, ville eg blitt barnepleier i staden.

Eg kjeder meg ikkje, det er for travelt og oppstykka til det. Men det er keisamt.

4 kommentarer:

  1. Last ned en lydbok... Kan stortsett brukes også når hendene er travle. Om du må forflytte deg så går ipoden i lomma og proppene i ørene.

    Og kakene tar nok snart slutt. ;)

    SvarSlett
  2. Skjønner deg godt. Første månedene satt jeg å så serier mens minstemann sov oppå meg - han hadde lakenskrekk i starten, så mamma var det eneste som dugde. Da var det greit med TV gitt :)

    Men orker ikke day-time-tv, så var godt jeg hadde litt usette tv-serier.

    SvarSlett
  3. @smgj: eg har bæresjal, så da kan ho ligge fast på magen min mens eg taster (eller baker). Ho får den formelt nødvendige kosen, og eg slepp bli tullete. Vippestol og smokk er også to ting som verkeleg får mammaen til å føle seg vellukka :-)

    @citten: daytime-tv har eg ikkje sett enno, faktisk :) Starta jo heimeperioden under OL, så eg kom aldri inn i vanen. Men eg har fått nokre seriar eg tenkte kikke på etterkvart. Heldigvis søv ho godt (2030-0630) i senga og dupper godt i bagen eller vippestolen på dagtid, og smokk har ho også sugd seg fast i.

    Elles treff eg jo folk, da, takk og pris, så med ein avtale om dagen i tillegg til litt klesvask og matlaging og sløving og litt jobbing blir det jo i grunnen passe mykje å halde på med.

    SvarSlett
  4. He he, jeg kjeda meg da jeg var hjemme med førstemann (vi hadde ikke internett - tenk det!)
    Nå, med nummer fire, nyter jeg tida på en annen måte. Men jeg skjønner deg veldig godt. Men bruk tida til noe - les bøker, blogg, et-eller-annet!
    Lykke til med mammatilværelsen!

    SvarSlett